تولید محتوای وب سایت

تولید محتوای وب‌سایت

هر سایت با توجه به حوزه‌ی فعالیتش مخاطبانی دارد؛ بنابراین باید به‌صورت روزانه یا هفتگی، محتوای جدیدی برای مخاطبانش ارائه کند. تولید محتوا برای سایت، دو هدف جدی را دنبال می‌کند: اول، مخاطبان فعلی سایت را حفظ کند و آن‌ها را از دست ندهد. دوم، با افزایش ترافیک سایت، به تعداد مخاطبان آن افزوده شود.

شیوه کار ما در تولید محتوای وب‌سایت

ما تولید محتوای سایت را به دو بخش اصلی تقسیم می‌کنیم: بخش اول محتوای خود سایت است که شامل قسمت‌هایی نظیر «درباره‌ی ما»، «معرفی سایت» و غیره می‌شود. بخش دوم مربوط به مقالات موضوعی است که با در نظر گرفتن کلمات کلیدی و محتوای موردنیاز مخاطبان شما تألیف می‌شود. در نظر گرفتن این‌که مخاطبان شما به چه مطالبی بیشتر احتیاج دارند، باعث می‌شود تا افراد بیشتری از طریق جست‌وجو به سایت شما راه پیدا کنند.

تولید محتوای وب‌سایت‌های فروشگاهی

در وب‌سایت‌های فروشگاهی علاوه بر این موارد، به مقالاتِ معرفی محصولات، نقد و بررسی آن‌ها و مقایسه‌ی محصولات مشابه با یکدیگر نیز نیاز است. کاربران قبل از خرید اینترنتی، به خواندن چنین مطالبی نیاز دارند. اگر این متن‌ها صادقانه و دقیق نگارش یافته باشند، احتمال این‌که کاربر به شما اعتماد کند و از شما خرید نماید، بسیار بیشتر می‌شود. از طرف دیگر، احتمال این‌که در ذهن کاربر باقی بمانید و او برای بررسی‌ها و خریدهای بیشتر دوباره به سایتتان سر بزند، چندین برابر خواهد شد. ما با در نظر گرفتن تمامی این نکات، طراحی اصولی و اجرای دقیق تمامی موارد را در وب‌سایت‌های فروشگاهی بر عهده می‌گیریم.

پخش ویدیو