درباره‌ی نیم‌فاصله

نیم‌فاصله یک استارتاپ تولید محتوای دیجیتال است که تمرکز اصلی‌اش بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌هاست. تولید محتوا در نیم‌فاصله از مرحله‌ی تعیین استراتژی محتوا بر اساس شخصیت برند و پرسونای مخاطبانش‌ شروع شده و تا انتشار آن پیش می‌رود؛ اما تمام نمی‌شود؛ زیرا این آغاز چرخه‌ی محتواست و تازه بعد از نشر و دریافت بازخوردها و تحلیل داده‌هاست که می‌توان هدفمندتر عمل کرد و به تولید محتوای متناسب با علاقه‌مندی مخاطبان پرداخت.

هدف نیم‌فاصله

هدف نیم‌فاصله کمک به کسب‌وکارها در جهت رساندن پیامشان به مخاطب است و برای گم ‌نشدن این پیام در میان هزاران پیامی که هر فرد روزانه با آن‌ها سروکار دارد و درگیرشدن هرچه بیشتر افراد، از شیوه‌ی روایتگری یا قصه‌پردازی استفاده می‌کند. قصه‌هایی جذاب و خواندنی که مخاطبان قهرمانان اصلی‌اش هستند.

روایت خلاقانه

تمرکز نیم‌فاصله بر تولید محتوایی روایی است که بتواند ذهن مخاطب را درگیر کند؛ بنابراین در نیم‌فاصله متن استاندارد، لحن مناسب و چگونگی بیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

qube

همراهی صادقانه

نیم‌فاصله یک دانای کل نیست؛ بلکه همراهی است که قصد دارد تا روایت هر برندی را به‌درستی در ذهن مخاطبش ماندگار کند. در این راه بنای نیم‌فاصله بر گفتگوی صادقانه است؛ گفتگویی بر اساس اعتماد و شنیدن متقابل با کارفرما.

وسواس عامدانه​

مراحل تهیه‌ی محتوا، از تعیین استراتژی محتوا تا تولید و انتشار آن، وسواس زیادی به خرج می‌دهد تا به عالی‌ترین کیفیت در کمترین زمان دست یابد.

چرا نیم‌فاصله؟

نیم‌فاصله در فاصله‌ی درستی از کسب‌وکار شما قرار می‌گیرد و با محتوایی اصولی شما را از رقبایتان متمایز می‌نماید. با نیم‌فاصله نه هزینه‌های استخدام نیروی ثابت تولید محتوا را متحمل می‌شوید و نه از دردسرهای کار با فریلنسرها خبری هست. با این انتخاب تمرکزتان را بر نقاط اصلی کسب‌وکار خود حفظ می‌کنید و درعین‌حال، هر وقت که بخواهید، نیم‌فاصله در کنارتان است.